گالری ما

اطلاعات تماس

جهان فولاد تا قبل از راه اندازی دفتر مرکزی خود که با طراحی داخلی و اجرای گروه ایساتیس به مرحله بهره برداری رسید به صورت سنتی کار خود را پیش می‌برد، ولی با توجه به حجم بالای کار خود به این نتیجه رسیدند که برای راه اندازی دفتر مرکزی خود واقع در ساختمان مرسدس اقدام کرده و گروه ایساتیس افتخار همکاری با این مجموعه (جهان فولاد) را داشته است.

معمار:
ایساتیس
نوع پروژه:
طراحی داخلی
مدت زمان:
6 ماه
مشتری:
آقای ...
استراتژی:
مینیمالیستی
تاریخ:
22 دی، 1400

صفر تا صد جهان فولاد

جهان فولاد تا قبل از راه اندازی دفتر مرکزی خود که با طراحی داخلی و اجرای گروه ایساتیس به مرحله بهره برداری رسید به صورت سنتی کار خود را پیش می‌برد، ولی با توجه به حجم بالای کار خود به این نتیجه رسیدند که برای راه اندازی دفتر مرکزی خود واقع در ساختمان مرسدس اقدام کرده و گروه ایساتیس افتخار همکاری با این مجموعه (جهان فولاد) را داشته.
در اولین اقدام، گروه ایساتیس با توجه به خواسته کارفرما شروع به طراحی واحد در قالبِ سبکی مدرن نموده و پس از تایید توسط کارفرما (مهندس باقری)، شروع عملیات تخریب و اجرا واحد مذکور نموده؛ به طوری که خواسته های کارفرما و طرح مورد تایید، جز به جز و با استفاده از بهترین متریال اجرا گردیده.
این واحد ۱۱۵ متری به صورت تفکیکی که شامل: کانتر منشی • نشیمن ارباب رجوع • اتاق مدیریت • واحد فروش • واحد مالی با پارتیشن بندی شیشه اجرا گردیده.
در ضلع غربی واحد منتهی به پنجره قسمتی برای استراحت و صرف ناهار و نوشیدنی (Rest Room) طراحی و اجرا گردیده.
در اتاق مدیریت کمد سرتاسری طرح انزو و در قسمت Rest Room کمدهای مخصوص کارمندان طراحی و اجرا شده. کف واحد با موکت پوشیده شده است.
با توجه به نوع شغل کارفرما که بی ربط به ورق های استیل نبود، در قسمتی از واحد از ورق های استیل و لاینر های استیل استفاده شده است؛ از طرفی با توجه به اهمیتی که کارفرما به راحتی و آسایش برای کارمندان خود در نظر داشت، در طراحی و اجرا سعی بر این بوده استفاده از رنگ بندی ها و متریال به گونه‌ای باشد که نیروهای فعال در مجموعه، در نهایت آرامش و راحتی راندمان کاری خود را افزایش دهد.
گروه ایساتیس در مدت حدوداً ۴ ماه از طراحی تا اجرا، افتخار همکاری با این مجموعه و مدیران خون گرم آن، آقای مهندس امید باقری را داشته است.

 

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
سوالی داری بپرس !
سلام! برای شروع گفتگو ، واحد مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید